vrijdag 19 juli 2013

Vakantie!!! Drie weken helemaal niks

Jaaaaaaaaa!!!!!! Eindelijk!!! Ik heb nu drie weken vakantie!!!!! En ik
heb er ontzettend veel zin in!!!

De afgelopen weken waren best rustig. We zijn al wat begonnen met de
lesstof. Dat ging niet altijd even goed en even makkelijk.
Ik had al verteld dat niet al het materiaal digitaal beschikbaar is.
Dat betekent dus dat ik niet alles kan lezen... Ik heb wel heel veel
bestanden digitaal gekregen, maar daar schiet ik nog niks mee op omdat
deze uitgaves niet overeenkomen met de zwartdrukversie...

Het was dus vaak improviseren... Maar ik ehb gelukkig wel wat kunnen
doen en de meeste leraren begrijpen het probleem ook wel. Toch is het
frustrerend als je een opdracht wel kan maken wat je kennis betreft,
maar hem niet kunt maken omdat de middelen er niet zijn.

Ik ben benieuwd of er snel een oplossing komt. Op z'n minst een
mogelijkheid waardoor het beter kan gaan.

Verder is er de laatste tijd niet zoveel gebeurd. Ik ben erg gelukkig
met mijn vriend. We doen veel leuke dingen samen. Ik ben erg
gelukkig!!!

Nu heb ik dus drie weken vakantie. Ik denk alleen dat deze drie weken
sneller om zijn dan je je voorstellen. Ik heb niet veel gepland. Ik
wil deze vakantie lekker uitrusten en van mijn vriend en familie
genieten. Daarna ga ik er weer lekker tegenaan!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten