maandag 5 augustus 2013

Mijn vakantie tot nu toe

Vandaag is alweer mijn laatste vakantieweek begonnen... Jeetje wat gaat de tijd snel... Ik heb toch wel wat leuke dingen gedaan. Daarom een klein verslagje.

De eerste week was lekker rustig. Deze week gebruikte ik vooral om lekker tot rust te komen en om de dingen te doen die ik nog moest doen... Zo ging ik bijvoorbeeld naar de tandarts. Dat zijn van die dingen waar ik anders niet aan toe kom... Gelukkig was alles goed.

Het weer zat gelukkig de hele tijd mee!!!! Daar kon ik dus lekker van genieten. Het grootste deel van mijn dagen bracht ik dus lekker in de tuin door. Heerlijk met een boek of lekker in het zwembad.

Vorige week zondag kwam Matthias bij ons op bezoek. We hebben er een aantal leuke dagen van gemaakt. We hebben veel gekletst en ook van het weer genoten.

Op dinsdag ging hij mee op familiebezoek. We gingen naar Rina. Dat was super gezellig!! Ze heeft mijn haren weer lekker bijgeknipt. Ik kan er dus weer lekker tegenaan!! Daarna hebben we nog lekker friet gegeten.

Op woensdag zijn Matthias, mijn moeder en ik gaan shoppen! Dat was hard nodig!! We hebben Matthias lekker veel nieuwe kleren laten kopen...

Donderdag ging hij helaas alweer naar huis... Nu moest ik de tijd dus weer alleen doorkomen. Dat is wel goed gelukt. Weer lekker veel gelezen en van alles gedaan waar ik anders maar niet aan toe kom.

Gisteren zijn we weer op familiebezoek gegaan. Gezellig bij Wim en Ria op de camping. Daar zijn we al lang niet meer geweest. We hebben nog heerlijk bijgekletst en ,s avonds lekker Chinees gehaald.

Al met al was mijn vakantie erg leuk! Ik heb nu nog een week. Dat betekent dat ik er nog lekker van ga genieten.

Morgen komt Matthias mij ophalen en ga ik nog lekker een paar dagen naar hem toe. Hij is zaterdag jarig! Dat vieren we gezellig bij mij thuis! Hopelijk werkt het weer dan ook mee... Ik verwacht dat het in ieder geval een mooie week wordt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten