vrijdag 31 mei 2013

Centerparcs Portzeelande!!!!

Ik had deze week lekker vakantie!! Deze keer ben ik ook echt op
vakantie geweest. Ik ging samen met mijn ouders naar Centerparcs
Portzeelande. Dat was erg leuk.

In mijn vorige blog vertelde ik al dat mijn vriend ook met ons mee zou
gaan. Helaas ging dat niet door. Hij had afspraken die hij helaas niet
kon verzetten. Ik vond het erg jammer, maar er was dus helaas niks aan
te doen. Hij komt morgen naar me toe en dan maken we er nog een
gezellig weekend van.

Toen we maandag aankwamen scheen de zon!! Een lekker beginnetje.
We hadden een heel mooi huisje. Het was lekker dicht bij de
Marketdome, het gebouw waar de winkels, restaurants en het zwembad te
vinden zijn. We hadden een huisje voor zes personen. Dat betekent dus
lekker veel ruimte. Het huisje was erg mooi ingedeeld. Er was een
mooie badkamer met sauna. Verder waren er boven twee slaapkamers en
beneden nog eentje. Dat was mijn kamer voor deze week.

Een heel groot pluspunt was dat we ook konden internetten. Bij de
receptie kon je een Wificode kopen. Deze kon je dan in je computer of
telefoon invoeren. Vervolgens kon je 96 uur gebruik maken van
internet. Echt super!! Zo kon ik toch nog iedereen via mijn Facebook
op de hoogte houden van alle gebeurtenissen.

Op maandag deden we niet meer zo heel veel. We verkenden het park en
zaten nog lekker in de tuin.

Dansdag was ook een heerlijke dag. De zon scheen volop en we genoten
er lekker van. We zaten de hele ochtend in de tuin.

's Middags gingen we naar Renesse. We keken eerst wat rond in de
verschillende winkeltjes. Daarna gingen we naar het strand. Daar
hebben we wat gegeten en vervolgens nog wat rondgelopen. Het was echt
super mooi weer en we hebben er echt van genoten.

De woensdag was helaas een beetje verregend. We brachten deze dag
voornamelijk in ons huisje door. Lekker met een boek op de bank!!
Verder keken we ook nog of er leuke dingetjes te vinden waren op het
park zelf. Helaas was er niet echt iets boeiends in de winkeltjes te
vinden.

's Avonds aten we Chinees! Dat was echt super lekker!!!!!

De donderdag was ook erg rustig. Het weer was redelijk. Daarom
besloten we naar het Noordzeestrand in de buurt van het park te gaan.
Daar kun je soms zeehonden zien. We hadden geluk. Er waren twee
zeehonden die af en toe hun kop boven het water uitstaken. Verder was
het er erg koud en de wind waaide nog al hard.

We reden door naar Ouddorp. Daar hebben we wat gewandeld. Toen we
terug naar het park gingen kwam ons een enorme regenbui tegemoet.
Gelukkig hielden we het droog.

's Avonds aten we weer buiten de deur. Ik nam een zalmpasta. Deze
beviel me erg goed!

Vandaag moesten we op tijd opstaan om alles op tijd in te pakken. We
waren keurig om 10:00 uur klaar. We reden meteen naar huis.

Het was echt een super vakantie!! Ook al viel het weer soms wat tegen.
Ik heb me toch erg goed vermaakt. Ik vond het fijn om weer een weekje
bij mijn ouders te zijn. Dat komt tegenwoordig bijna niet meer voor.

Nu ga ik hopelijk nog een leuk en gezellig weekend tegemoet. Op
maandag begint het gewone leven weer en voor mij de laatste maand van
de vooropleiding. Dat betekent dat het echte werk bijna begint! Nu
moet ik nog de laatste dingetjes afronden. Ik heb veel geleerd en zie
het echt zitten. We wachten maar af. Jullie zullen het wel weer lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten